ARNECA, tüm iletişim kanalları üzerinden iletilen bildirimleri (şikayet, talep, öneri vb.) kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir. Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması şirketimizin önceliklerindendir. Arneca, şikayetlerinize 3 ile 7 iş günü arasında çözüm üretileceğini taahhüt eder. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, müşterilerimiz kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır. Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici ve iyileştirici faaliyetler belirlenerek süreçler sürekli revize edilir.
Bir toplantıya ne dersiniz? İhtiyaçlarınızı dinlemek için biraraya gelmeyi çok isteriz. Böylece kendimizi sizlere daha iyi tanıtabileceğimize ve yeteneklerimizi daha iyi anlatabileceğimize inanıyoruz.
AR-GE Merkezi
Üretim Merkezi
Merdivenköy Mah. Dikyol Sok. No 2 Business İstanbul B Blok 61, Kadıköy İstanbul
T: 0 (216) 629 31 27
contact@arneca.com